h_A_P_P_y B_I_r_T_D_a_Y R_Y_E_o_w_O-O_K

Author: aiman mania | Publish 6/20/2011, 11:23 | There is 2 Comment[s]
HAI....!!!!anneyong haesayo semua yg sudi singgah disini n follower2 aiman yang memang baik hatinya..huhuhuhu.....(SKEMA BERGETAR-GETAR)huhuhuhu....skill ayat "TADIKADISH" Orang katew..
hai ELF,Hai hottest,hai sone,hai cassie,hai kiss me......!!n all kpop lover.!!!.tak larat nak sebut satu2..takut tercabut GIGI PALSU....hehehehe........ada yang tak sihat???kesiannya ...!!!!!!mudah jew...duk lam botol ubat..hihihi....konfem ada yg akan bertanya...."anda sihat kew?" atau "anda telan ubat sekali dengan botol2 ubat kew?"hakhakhak....tak adewlah..sajew jew merapu malam2 nih......menghidupkan mood mlam yg suram ini..buat pengetahuan semua,AKU TAK MANDI lagi nih c0z sibuk settlekan AKu punya assignment..hehehehe..rajin x?rajin x?rajin awak lagi yang angguk2 kpalew..huhuhuhu.....
"STRAIGHT TO THE POINT"
"JALAN SEHALA SAHAJA"
INi dia ryeowook.....cute tak?memang cute..cute gilew2....saya rasa dialah yg pling cute selepas HEECHUL....hahahahaha.....well,masa mula2 knal super junior,dialah member suju pertama yang aku minat.....sebab?korang tanya sebab?sebab dia cute cam aku....hakhakhak...perasan gilew2 argghh....hehehehe...suara dia jugak best...aku pling suka dengar suara dia yang memang cool....hehehe.....
21/6/2011....
ini dia hari jadi ryeowook yang ke 24...bila nak kahwin ni ryeowook?umur da meningkat ....haaaiiisshhh...takkan tak jumpa calon lagi kowt....hhhrrmmm...melepaslah girl2 kat luar sana yg mendamba-dambakan cinta darimu ..hehehehehe.....apasal pulak ayat aku semua nih skema2 blakew nih?mesti korang puas bacew post aku kali ni kan???jangan berenti membaca......!!!mungkin lpas study fizik n bio tadi kot...semuanya jadi ayat2 buku...waaaarrrgghhh.......no idea!!!no idea!!!!!hehehehe...
okaylah korunk semew...sampai kat sini ajewlah..otak aku dah mula membeku dah ni..tunggu cair esok jewlah..hakhakhak....
to my HYUNG....SAENGHIL CHUKHA HIMNIDA.....!!!!
WiSh yOu gOoD LuCk,bRo.....
i will support u untill die.....ELF FOREVER.....!!!!!!
SEbeloM tUaN hAmBA meNgUnDuR DiRi,IzINkAn TuAn hAmBa MeNyIarKn PiCtUrE2 cOmEl RyEoWoOk HyUnG yEW???
dENgAn SeGaLa hOrMaTnYa...............JeNg......jENg.....JeNg....!!!!!
rYeOwOOk......TeTaP cOOl....
24th ryeowook's birthday.....
peace!!!!!!
kyuhyun n ryeowook....
gambar ni pling cool sekali bg aku


******sorry geng.....!post kali nih terlalu simple oleh kerana aku blurr seketika********
hehehehe...but,please support me..........please press the button like if u like this....
aku agak2 kan ,,,,mungkin ryeowook hyung senyum lebar2 cam ni kalo dia bacew post nih..hehehehehe....
(^__________________________________^)
"sekali lagi.....SAENGIL CHUKHA HIMNIDA MY BRO".....

2 comments

20 June 2011 at 23:16

ai adik....thanks follow...
yep,gambar tu sume amik kat KMPk...
I ex situ last batch...
My sis pon ade kt situ...you stream ape?
^^

20 June 2011 at 23:37

OOOHHHH...kira baru lpasan kmpk lah ni..kita baru jew masuk...terkezut beruk gak mulanya...macam knal jew tempat tuh..hihihi....well....camanew pas ni????mula tuh,cari gambar girl generation kat google..terserempak blog akak n survey punya survey,ada gambar cam pernah knal n terus follow...kebetulan katakan.....hari ni birthday ryeowook..my third bias.....

Post a Comment