haPpY BiRtHdAy SeOhYuN nOoNa(SNSD)

Author: aiman mania | Publish 6/28/2011, 05:20 | There is 1 Comment[s]
anneyong haesayo n assalamualaikum sumew.....
korang tak rindu aku kew?hikhikhik.....
perasan!!!!!!!kalo aku nih,tak dew sapew nak rindu punyew...
wau!!!hari ni hari apew??cepat2!!kalo betul nak bg COKLAT LOLLIPOP Nih....hehehehehe...
tak dew sapew yg jawab?kesian.....rugi korang....!!!!
memang hari ni hari selasa..tapi,hari ni mungkin menjadi hari yg istimewa lam hidup seseorg kan?????
contohnya,kpd mereka yg melangsungkan hari perkahwinan ...sapew yg jadi raja sehari hari ni selamat pengantin baru yew???tak dilupakan jugak saudari manis kita yang tinggal jauh di KOREA SELATAN....
Dia yg saya maksudkan itu adalah GIRL SWEET yg mmg cute....sekali pandang tak berkelip....tapi,saya terpejam terus....huhuhuhuhu......ini dia !!SEOHYUN NOONA,GIRL GENERATION A.K.A SNSD....
Hari ni bukan dia kahwin tau?tapi,birthday dia hari nih.....!!kalo korang nak tau,dia member termuda dalam GIRL GENERATION....Cunkan???hehehe....tapi,aku tak tahulah plak kalo ke"cun"an dia tuh plastik semata2...jangan buat spekulasi awal tau??????
Kepada noona,SAENGHIL CHUKHA HIMNIDA .....LOVE U....!!
.
.
.
.
.
.
ni plak abg kitew....hehehehe....MINHYUK,CNBLUE...!!!
tak knal?nanti saya introducekan...

inilah dia minhyuk yg aku maksudkan...sweet gilew kan........?????
buat pengetahuan sumew,dia nih DRUMMER N BACKING VOCALIST
CN BLUE......LAHIR pada 28 JUNE 1991........sebagai pemudah cara,dia nih sama tua umurnya dengan SEOHYUN NOONA.....
PAsangan yg ideal kan?wakwakwak.....habislah aku kalo fangirl mengamuk.....
tak nak story panjang2 argghh....
in short,S.A.E.N.G.H.I.L C.H.UK.H.A H.I.M.N.I.D.A T
TO MINHYUK N SEOHYUN........
MOGA KORANG BERTEMU JODOH HENDAKNYA.....
'PASANGAN SECOCOK'
.
.
.
.Ohhhhhh!!!sebelum terlupa!jangan lupa korang dapatkan 
MAJALAH EPOP KELUARAN BULAN 7 DI PASARAN!!!!!!!
COVER BELAKANG B1A4 N COVER DEPAN MAJALAH PLAK SHINee....!!!
GRABB IT NOW!!!!!!!
AKU TAK BELI LAGI NIH......HARAP2 AKU DAPAT "MENIKMATI"
MAJALAH TUH....hehehehehe......
by the way,ini dia cover blakang majalah epop keluaran bulan nih...cute larrrhhhh!!!
cover blakang pon dah cute tahap gaban....!!!!!cover depan?????
lagilah comel kan?suspens ni..!suspens...!!!

bye2.....SARANGHAEYO....
LOVE U ALL......
MMMMMMUUUUAAAAHHHH......<3<3<3

1 comment

11 May 2013 at 00:47

soooo coooollll

Post a Comment