BiOlOgY oH bIoLOgY.....!!!

Author: aiman mania | Publish 7/14/2011, 03:52 | There is 10 Comment[s]
eeyyhh!apasal plak tajuk entry POYO Semacam jew nih??fanatik terhadap subjek biologi??jawapan aku semestinya tidak!!!sebenownya,aku baru habis melalui saat2 yg pling getir di dewan kuliah atau lebih spesifik lagi  LH2...merujuk kepada LECTURE HALL 2...Hehehehe...apa saat getir tuh??
mesti korang tertanya2kan??sebenarnya aku ada kuiz tadi....mmg teruk kpala otak aku dibelasah oleh soalan2 yg mmg rumit lagi membiulkan lagi kepala otakku...pening.....!!!dahlah ada esei pulak tuh.....aaaiiisshhh!!mmg bermasalah tol...sebenarnya aku takut jugak...takut kalo2 dapat markah pling terendah sekali dalam geng2 tutorial aku..malu beb....sebelom ni aku akui ,aku tak pernah jatuh atau tewas.....tapi,masa SPM hari tuh aku sedar aku bodoh lagi dungu..tak payahlah korang nak
amik tahu sal result aku.....macam2 huruf adew......hahaha..lintang pukang!!tak sama cam result masa aku PMR dahulu....hehehehehe...yg ni dengan sukarelanya aku boleh bgtau....well!!!ini keputusan examination yg boleh membuatkan aku tersenyum lebar bagai nak rak....hehehe........masa pmr dulu,aku dapat 8A 1B......B PLAK BAHASA ARAB....!!Dari aku tingkatan satu hingga tiga sekali jew aku rasa aku dapat A..Walaupon RESULT SPM aku teruk,tapi berjaya jugak aku masuk KOLEJ MATRIKULASI PERAK....hahahaha........yg penting aku tak pernah dapat B dalam subjek BI....Tk kira sama ada UPSR,PMR N SPM...Alhamdullilah...syukran..syukran....
tapi,mmg diakui aku semakin hari semakin malas...tak tahu kenapa?syaitan gondol mana lah yg hasut aku....tapi,aku akan melakukan yg terbaik lagi dalam UPS(UJIAN PERTENGAHAN SEMESTER) Yg dijangka akan berkunjung pada awal bulan OGOS INI...
Kepada NOONA,HYUNG,CHINGU,EUNNIE N APEW2 JEWLAH,Doakan kejayaan aku kat sini yew....insya-allah,aku doakan kejayaan kamu juga...amin..mudah2an......]
moga kita dapat apa yg kita impikan.....!!!!!!!chayooookkkk!!!!!!!!
thank sudi bacew..kalo perlu tinggalkan komen yew!i need your kata2 yg boleh menaikkan semangat aku tuh!!!sebelom tuh,aku tinggalkan kamu semua dengan MV KPOP dari band kpop baru,iaitu BOYFRIEND...Tengok diorang dance..memang best..meletoooppp!!!

semoga korang terhibur hendaknya....enjoy watching this video...

10 comments

14 July 2011 at 04:38

wuwu, sekolah agama, sama ah ngn kita dulu nih :)
tapi, kta dpt sket je msa PMR ritu ,
All the best for u examination :)

14 July 2011 at 06:10

thanks zati sudi bacew entry sayew yg melalut...entry luah perasaan...hahahaha...by the way,aiman bukan budak skul agama...sekolah harian biasew jew....tapi,kat skul tuh ada bhasa arab...good luck to you too...

14 July 2011 at 21:18

wah nampak meriah Kpop di sini

14 July 2011 at 22:15

imanshah:nampaknya dah lari dari perbincangan asal nih...yep!mmg meriah!!fanboy kpop gilew2 katakan...hehe..

15 July 2011 at 04:30

ayie budak sekolah arab juga..but alhamdulilah arab A.. tpy mse SPM tukr harian biase and alhamdulilah okay juga and kt matrik pon alhamdulilah..yg pntg istiqomah dlm bljor..incya-ALlah boleh je berjaya

15 July 2011 at 05:05

wah..hebat tuh kalau arabic language boleh score A....SPM pon okay??kita down time SPM...yup...i sokong u..istiqamah dalam belajar..thank bg nasihat tau........

15 July 2011 at 09:44

alah lek la, failed tu pkara biase. haha

15 July 2011 at 17:48

cik sakdi:hah!perkara biasa?????no way...tuh masalah serius bg saya........

15 July 2011 at 18:05

kejayaan anda didoakan.. ^^

15 July 2011 at 18:10

thank a lot vxen arisha...!!!!!good luck to u all.........

Post a Comment